2020. február 17., hétfő

Oracle Open World London


Őszintén szólva, pénzt és időt nem spórolva ez volt az első alkalom, hogy egy külföldi szakmai konferenciára látogattam el. Nem bántam meg.

A rendezvény mérete, szervezettsége, a jelenlévők és bemutatók száma is jócskán felülmúlta az általam eddig látottakat.
Egyszerre egy időben legalább nyolc helyen voltak előadások és a tömegből ítélve, voltunk jópár
ezren.

Az előadásokat alapvetően négy csoportba tudnám sorolni: Vállalati kultúra, felhő, vedd meg a termékünket, technológia.

Cally Beaton médiaszakértő arról tartott előadást, hogy milyen fontos a vállalati sokszínűség, milyen problémák forrása ez, de mégis, a sokszínűség hogyan növelheti a kreativitást az együttműködés során.


Egy másik előadáson megtudhattam, hogy egy cégen belül ha több kultúrából származnak az emberek, 33%-al nő a teljesítmény, ha jó a férfiak és a nők aránya (remélem a gender diverse ezt jelenti) 15% plusz növekedést könyvelhetünk el és egyébként az angolok 70%-a szívesebben vásárol olyan terméket ahol mindenféle fajta kisebbség dolgozik.



Már több helyen találkoztam az Illy Cafe tulajdonosával, mint aki Oracle termékeket használ. Safra Catz (Oracle CEO) beszélgetett vele azokról a "forradalmi" változásokról, amelyek bekövetkeztek a cégében az Oracle - természetesen szigorúan felhő alapú - termékeinek használatát követően.

Mondjuk a kávéjuk tényleg finom.


Nagyon érdekes volt a záró előadás, ahol Tim Peake angol űrhajós végigvezetett bennünket, a kiválasztás, felkészülés, kilövés, az űrállomás mindennapjai és leszállás folyamatán. Nem annyira értettem, hogyan kapcsolódik ez a konferencia témájához, de nagyon tetszett.


Na de, ami igazán közel áll a szívemhez, az az Oracle Application Express. Szerencsére volt alkalmam meghallgatni Marc Sewtz előadását, aki New Yorkban egy száz fős csapat vezetőjeként fejleszti ezt a kiváló terméket. Engem nem kellett meggyőzni.

Arról viszont meggyőzött az előadása, hogy aki bármilyen üzleti igény kielégítésére ezt a terméket használja, jó vonatra szállt fel :-).


Ha kíváncsi vagy az élő bejelentkezéseimre, az SQeLme facebook oldalán megtalálod őket.

Szerintem jövök jövőre is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése